środa, 18 stycznia 2012

Dalsza część glucika C:

Jak obiecałam dodam teraz fotki z powtórki sylwka, Mleko i Alka dziękuje wam :*
Alusia  mój diabełek :*

Ja i mleko <3 
Zgadujcie, która to ja?
Moje kochane :*




Muahaha... Po imprezie





Czytałam dzisiaj bloga Maćka Musiała i zobaczyłam, że mu sie śniło to co mi.
Ogólnie to chodzi o to, że chodzę po sklepach aż mnie goni zielony glucik wielkości psa chulala<chodzi o te małe pieski> no i biegne na dworzec i się pytam wszystkich czy nie mają czasem chusteczek aby usunąć tego nieszczęścia i naraz...Mama mnie budzi, w takim świetnym momencie.
Okazało się, że mój kolega z klasy Michał, który miał wyjechać do Irlandi na 5 dni dzisiaj wyjechał i cała klasa mówi o tym, że ja z nim pojechałam...
Może napisze dzisiaj jeszcze ale teraz muszę iść przepisywać zeszyty.
                             Buziaki :*

PS.Jestem na 11 rozdziale książki, jeszcze tylko 25.. Uff :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz