wtorek, 17 stycznia 2012

Welcome to my life.!

Cześć.!
Żaby od razu nie przynudzać to powiem kilka linijek o mnie xD
Moje imię to Kamila (wiem, wiem brzydkie) 11 late`qq i mieszkam w Śląskim.
Kocham muzykę, piszę teksty piosenek, lubię tańczyć i chodzę na MTV Style i Zumbe zamierzam chodzić też na Hip Hop ale nie wiem. A tu jest link strony internetowej Big Art`u <---  http://taniec-mikolow.pl/
Chodzę do 5 klasy. Lubię oglądać horrory moim ulubionym jest "Ring 2" Lubie też romantyczne a w tym trochę horroru, jest taki jeden co mi się podoba "Zmierzch". Mam TRZECH braci.. Marek (najstarszy) Adam (średni) oraz Krzyś (najmłodszy)..
Moje arcydzieło :*
Taki sobie obrazek


4 komentarze:

  1. heh.. dośc ciekawie xD Kolorystyka mi nie pasuje bo tekstu na samej górze nie bardzo da sie przeczytać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem tylko nie wiem bo każdy kolor daje to nie widac chciałam szablon zminić ale nie maz zadnego takiego ładego wrr..

      Usuń
  2. Fajny początek
    Dodaje do obserwowanych + liczę na rewanż ;
    mój blog- o modzie ; http://niuniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Dam cię do obserwowanych jutro ponieważ coś się stało z tą aplikacją... Ale napewno będzie obserwowany.!

      Usuń